دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام دلبسته شدم

دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام دلبسته شدم

دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام دلبسته شدم

دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام دلبسته شدم

دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام دلبسته شدم
دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام دلبسته شدم
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام دلبسته شدم

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام دلبسته شدم

Download New Music Salar AghiliDelbaste Shodam

سالار عقیلی دلبسته شدم

سالار عقیلی دلبسته شدم

من آسان دلبسته شدم افتادم در دام خودم
بشکن دل مرا که ز دل گلایه دارم پی هر بهانه ای برود نمیگذارم
یادت باشد از آن تو بود این دل که شکست آه از عشق
یادم باشد دلتنگی تو تقدیر من است آه از عشق
آه از عشق و غم زیبایش آتش آتش همه دریایش
عاشق ماند و دل تنهایش ...
آه از عشق و غم زیبایش آتش آتش همه دریایش
عاشق ماند و دل تنهایش ...

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دلبسته شدم دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ های سالار عقیلی دلبسته شدم سالار عقیلی متن آهنگ دلبسته شدم سالار عقیلی


تعداد بازديد : 78
شنبه 07 تیر 1399 ساعت: 21:38
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش