دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام دنبال توام

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام دنبال توام

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام دنبال توام

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام دنبال توام

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام دنبال توام
دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام دنبال توام
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام دنبال توام

 

دنبال توام پای پیاده  همه جا بی یه نشونه
جا پای دلم رو تن این جاده ی بی رحم میمونه
آره فک میکردم تو همرامی توی سختیای دنیا
حالا بی سرانجام و تنهامو دیگه شکل کابوسه رویا
تنها مسافر توی جاده دیگه شبیه من نیست
من گم شدم تو تو باغ آرزو این یکی شدن نیست
من بی نشون و تو توی آسمون میگی سرنوشته
این سرنوشت شومو به جز چشات کی برام نوشته

تعداد بازديد : 74
دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت: 16:05
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش