دانلود آهنگ ایوان بند به نام عهد کردم

دانلود آهنگ ایوان بند به نام عهد کردم

دانلود آهنگ ایوان بند به نام عهد کردم

دانلود آهنگ ایوان بند به نام عهد کردم

دانلود آهنگ ایوان بند به نام عهد کردم
دانلود آهنگ ایوان بند به نام عهد کردم
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ ایوان بند به نام عهد کردم

 

دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام عهد کردم

Download New Music Evan Band – Ahd Kardam

ایوان بند عهد کردم

 

گرچه مستیم و خرابیم چو شبهای دگر باز کن ساقی مجلس سر مینای دگر
امشبی را که در آنیم غنیمت شمریم شاید ای جان نرسیدیم به فردای دگر
عهد کردم که دگر می نخورم در همه عمر به جز از امشب و فردا شب و شب های دگر
برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید .

تعداد بازديد : 147
شنبه 23 تیر 1397 ساعت: 21:15
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش