دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام درد

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام درد

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام درد

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام درد

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام درد
دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام درد
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام درد

 

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام درد

Download New Music Ehsan Khajeh AmiriDard

احسان خواجه امیری درد

احسان خواجه امیری درد

من با همه ی درد جهان ساختم اما با درد تو هر ثانیه در حال نبردم
تو دور شدی از منو با این همه یک عمر من غیر تو حتی به کسی فکر نکردم
من خسته ام از این همه تاوان جدایی ای بی خبر از حال من امروز کجایی
من صبر نکردم که به این روز بیوفتم انقدر نگو صبر کنم تا تو بیایی


تعداد بازديد : 58
دوشنبه 08 دی 1399 ساعت: 20:09
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش