دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام حرف دلم

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام حرف دلم

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام حرف دلم

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام حرف دلم

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام حرف دلم
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام حرف دلم
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام حرف دلم

سامان جلیلی حرف دلم

به یادت بیار سکوت و بی کسیمو یادت بیار اون بغض لعنتیمو یادت بیار 
اون گریه زاری هامو یادت بیار ...
یادت میاد میگفتی آسمون اگه زمین بیاد همیشه عشقمی دوست دارم زیاد
هنوز از این دروغ تو خوشم میاد ...
میبخشمت به اون کسی که میپرستی میدمت میرم با اینکه مهربون ندیدمت
با اینکه میکشه منو ندیدنت ...
میبخشمت تورو با بغض و گریه ساده میکنم تو یادگاریات خلاصه میکنم
میرم که با خیالت عاشقی کنم ...

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

حرف دلم دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ حرف دلم دانلود آهنگ های سامان جلیلی سامان جلیلی متن آهنگ حرف دلم سامان جلیلی


تعداد بازديد : 46
سه شنبه 23 دی 1399 ساعت: 22:34
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش