دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام عشق من

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام عشق من

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام عشق من

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام عشق من

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام عشق من
دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام عشق من
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام عشق من
تو میدونی بدون تو دلگیرم وقتی که تو نباشی آروم نمیگیرم
من میدونم دل منو میشکونی به یادم نمیمونی عزیز دلم
بدون تو میمیرم تو که نیستی دلگیرم به تو و جادوی چشمای تو اسیرم
عشق من عزیزم عشق من ...
گرمی دو تا دستت همون چشمای مستت یه جوری منو دیوونه میکنه
عشق من عزیزم عشق من ...
چشمای تو تو چشمای من چه حالی دارم از با تو بودن
دستای تو تو دستای من چه حالی دارم از با تو بودن

تعداد بازديد : 146
سه شنبه 30 دی 1399 ساعت: 0:02
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش