دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام جاه طلب

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام جاه طلب

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام جاه طلب

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام جاه طلب

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام جاه طلب
دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام جاه طلب
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام جاه طلب
سرتاسر قلبت باید به دست من تسخیر شه
تو زندگیم جز عشق تو هر حسی بی تاثیر شه
شونه هامو به خستگیت هر لحظه پیشنهاد کن
به من فراتر از همه همیشه اعتماد کن
از فکر عمری داشتنت وجود من لبالبه
چون هم تو بی نظیری و هم حس من جاه طلبه
میخوام انقده نقش من تو زندگیت پر رنگ شه
که وقتی پلک میزنی دنیات واسم دلتنگ شه

تعداد بازديد : 64
سه شنبه 30 دی 1399 ساعت: 23:49
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش