دانلود آهنگ راغب به نام آواره

دانلود آهنگ راغب به نام آواره

دانلود آهنگ راغب به نام آواره

دانلود آهنگ راغب به نام آواره

دانلود آهنگ راغب به نام آواره
دانلود آهنگ راغب به نام آواره
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ راغب به نام آواره

راغب آواره

عاشق کش زیبای من نوش جانت همه دارایی من

ای خانه ات آباد مرا ویرانه کردی از خانه گریزان مرا دیوانه کردی

دریایی و از ماهی مگر خبر نداری من غرق توام اما مرا باور نداری

آواره که ترسی از خیابان ندارد دیوانه کجا سر به بیابان نگذارد

باران ببارد شاید که مرا یاد تو آرد ...

عاشق کش زیبای من نوش جانت همه دارایی من

ای خانه ات آباد مرا ویرانه کردی از خانه گریزان مرا دیوانه کردی

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

آواره دانلود آهنگ دانلود آهنگ آواره دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های راغب راغب متن آهنگ آواره راغب


تعداد بازديد : 193
شنبه 04 بهمن 1399 ساعت: 20:14
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش