دانلود آهنگ معین زد به نام طعنه

دانلود آهنگ معین زد به نام طعنه

دانلود آهنگ معین زد به نام طعنه

دانلود آهنگ معین زد به نام طعنه

دانلود آهنگ معین زد به نام طعنه
دانلود آهنگ معین زد به نام طعنه
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ معین زد به نام طعنه

معین زد طعنه

تنهایی میخواد دلم نم بارونو من برم شبم پرسه زنون

چرا همش حدس و گمون هی ...

چرا بی خبری ازم چرا میری سریع نزن لگد زیر خاطره هامون

تو با فاصله هامون ...

دلتنگ بودمو بارون بهونه شد بارید و کوچه ها دیوونه خونه شد

ابرای رو سرم فریاد میزنن طعنه به رفتنت طعنه بو بودنم

این من که غمگینه با تو فقط جفته عشق اتفاقیه که یک بار میوفته

از من گذر کردی اما اگر مردی برگرد به این من که واس خاطرت جنگید

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ طعنه دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ های معین زد طعنه متن آهنگ طعنه معین زد معین زد


تعداد بازديد : 52
یکشنبه 05 بهمن 1399 ساعت: 20:35
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش