دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام دل من

دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام دل من

دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام دل من

دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام دل من

دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام دل من
دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام دل من
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام دل من

فرزاد فرزین دل من

تو تو بگو از چیه که دل تو دلگیره که تورو داره از من عاشق میگیره

تو برو اگه دلت منو نمیخوادو ازم سیره ...

چی میدونی از شهری که بدون تو زندونه یا از این روزایی که بدون تو داغونه

دل من اگه نباشی میشه یه ویرونه ...

دلم آروم نمیشه آخه چجوری میشه یکی رد شه از اونکه همه ی زندگیشه

دلم آروم نمیشه آخه بی من کجایی وای از غم دوری وای از این تنهایی

برای دانلود آهنگ روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دل من دانلود آهنگ های فرزاد فرزین دل من فرزاد فرزین متن آهنگ دل من فرزاد فرزین


تعداد بازديد : 51
شنبه 11 بهمن 1399 ساعت: 22:49
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش