دانلود آهنگ محمدرضا گلزار به نام به دادم برس

دانلود آهنگ محمدرضا گلزار به نام به دادم برس

دانلود آهنگ محمدرضا گلزار به نام به دادم برس

دانلود آهنگ محمدرضا گلزار به نام به دادم برس

دانلود آهنگ محمدرضا گلزار به نام به دادم برس
دانلود آهنگ محمدرضا گلزار به نام به دادم برس
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ محمدرضا گلزار به نام به دادم برس

محمدرضا گلزار به دادم برس

تند رفتی من ازت جا موندم دنیا با من نساخت از همون موقع بچه که بودم

بهترینم آخر باهام رو به رو شد واسه من دنیا همون موقع که تو رفتی تموم شد

بعد از تو هر کی باز بیاد پر نمیکنه جای خالیتو

من صبح تا شب دنبالتم چجوری چرا انقد بی خیالی تو

به دادم برس دستامو بگیر من قلاب نیستم و ماهی تو

به خاطر روزای خوبمون بیا بذار جلو پام یه راهی تو

بعد از تو هر کی باز بیاد پر نمیکنه جای خالیتو

من صبح تا شب دنبالتم چجوری چرا انقد بی خیالی تو

برای دانلود آهنگ روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

به دادم برس دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ به دادم برس دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ های محمدرضا گلزار متن آهنگ به دادم برس محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار


تعداد بازديد : 51
سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 17:43
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش