دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام بغض

دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام بغض

دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام بغض

دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام بغض

دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام بغض
دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام بغض
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام بغض

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام بغض

Download New Music Salar AghiliBoghz

سالار عقیلی بغض

سالار عقیلی بغض

بغضی پر از ویرانیم من ابرم و باران شدم

قلب مرا سلطان شدی رسوای این و آن شدم

اینجا پر از تنهاییم پنهان شدی پنهان شدم

هر شب به کابوسی گذشت همسایه ی دیوان شدم

این قصه را پایان نبود این قصه را پایان شدم

این قصه را پایان نبود این قصه را پایان شدم

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

بغض دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ بغض دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ های سالار عقیلی سالار عقیلی متن آهنگ بغض سالار عقیلی


تعداد بازديد : 46
یکشنبه 03 اسفند 1399 ساعت: 12:40
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش