دانلود آهنگ علی یاسینی به نام نقاب

دانلود آهنگ علی یاسینی به نام نقاب

دانلود آهنگ علی یاسینی به نام نقاب

دانلود آهنگ علی یاسینی به نام نقاب

دانلود آهنگ علی یاسینی به نام نقاب
دانلود آهنگ علی یاسینی به نام نقاب
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ علی یاسینی به نام نقاب

علی یاسینی نقاب

هیشکی نمیفهمه منو مثل یه رازم این من بی تورو ببین شکل جنازم

تا کی واسه اومدنت قصه بسازم این همه دست و پازدم حیفه ببازم

گرفته دلم پشت جفت چشام خیس کجا برم که هیشکی منتظرم نیس

دلم میخواد باز اسممو بشنوم از لبات تو بشو ستاره من شم آسمون برات

آره کل جونم فدات کل جونم برات ...

هیشکی نمیفهمه منو مثل یه رازم این من بی تورو ببین شکل جنازم

تا کی واسه اومدنت قصه بسازم این همه دست و پازدم حیفه ببازم

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ نقاب دانلود آهنگ های علی یاسینی علی یاسینی متن آهنگ نقاب علی یاسینی نقاب


تعداد بازديد : 59
دوشنبه 04 اسفند 1399 ساعت: 19:47
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش