دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام با من باش

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام با من باش

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام با من باش

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام با من باش

دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام با من باش
دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام با من باش
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ بابک جهانبخش به نام با من باش

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام با من باش

Download New Music Babak JahanbakhshBa Man Bash

بابک جهانبخش با من باش

بابک جهانبخش با من باش

با اینکه حرفی نمیزنی توام دیگه عاشق منی هرکی ندونه من که میدونم که
ته این عشق دیگه با خداست بگو فقط قلب من کجاست هرکی ندونه من که میدونم که
که چشمات واسه من بی قراره این رویا با من ادامه داره تا بارون میباره
با من باش که بی تو نفسی نیست تو دنیات شبیه من کسی نیست با من باش با من باش ...
مشکلی با اینکه داری منو میکشی ندارم من که به جز بودن تو دلخوشی ندارم
من که به جز بودن تو دلخوشی ندارم ...

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 48
جمعه 08 اسفند 1399 ساعت: 21:06
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش