دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان به نام شیشه و بارون

دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان به نام شیشه و بارون

دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان به نام شیشه و بارون

دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان به نام شیشه و بارون

دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان به نام شیشه و بارون
دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان به نام شیشه و بارون
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان به نام شیشه و بارون

دانلود آهنگ جدید سهیل مهرزادگان به نام شیشه و بارون

Download New Music Soheil MehrzadeganShisheh Va Baroon

سهیل مهرزادگان شیشه و بارون

سهیل مهرزادگان شیشه و بارون

شیشه و بارونو زل زدم از پنجره باز به خیابونو
چقدر خوب شد که وا کردی به این رابطه پامونو
من با خودم بستم که یه لحظم وا نشه دستات از دستم
یه جوری عاشقم نباشیم من تا تهش هستم
دیوونم کی مث من تو چشمات زل زده کی مثل من به قلبت پل زده
دلت مال منه به کسی قول نده هرچی میگم از احساسم به تو کمه
کی مث من تو چشمات زل زده کی مثل من به قلبت پل زده

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

تعداد بازديد : 41
چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت: 19:19
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش