دانلود آهنگ پیمان زارعی به نام زخم

دانلود آهنگ پیمان زارعی به نام زخم

دانلود آهنگ پیمان زارعی به نام زخم

دانلود آهنگ پیمان زارعی به نام زخم

دانلود آهنگ پیمان زارعی به نام زخم
دانلود آهنگ پیمان زارعی به نام زخم
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ پیمان زارعی به نام زخم

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی به نام زخم

Download New Music Peyman ZareiZakhm

پیمان زارعی زخم

پیمان زارعی زخم

هر کاری کردمو تو دلت قانع نیست این همه زخم تحملش برام ساده نیست
از همون روز که آخرش رو با چشم دیدم مدیونت شم اگر یک ساعتم خوابیدم
بسه داری دنبال چی میگردی هر بار سمتت اومدم ولم کردی
نرو بی من نرو قلبم پس نزن گرمی اما دلت تنگ میشه واسه من
حتی الان که پریشونم و حالم بده بخشیدم من تورو پس بد به دلت راه نده
نرو بی من نرو قلبم پس نزن گرمی اما دلت تنگ میشه واسه من

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

تعداد بازديد : 217
چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت: 21:15
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش