دانلود آهنگ امین بانی به نام رویای من

دانلود آهنگ امین بانی به نام رویای من

دانلود آهنگ امین بانی به نام رویای من

دانلود آهنگ امین بانی به نام رویای من

دانلود آهنگ امین بانی به نام رویای من
دانلود آهنگ امین بانی به نام رویای من
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ امین بانی به نام رویای من

ماه من ای عاشق ای تا سحر بیدار از گوشه ی قلبم دلتنگیو بردار

ماه من ای رویای من آرامش شبهای من تنهایی و تنهاییو میگیری از دنیای من

میشه با تو بی بهانه لحظه هارو عاشقانه زندگی کرد

میشه با تو خنده هاتو دید و با حال خوشت دیوونگی کرد

آخرین راهمی فرصت دلخواهمی میشه فقط با همین فکر تو دلبسته شد

با توام با منی از تو که همراهمی میشه مگه دل برید میشه مگه خسته شد

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ رویای من دانلود آهنگ های امین بانی رویای من متن آهنگ رویای من امین بانی


تعداد بازديد : 40
پنجشنبه 26 فروردین 1400 ساعت: 22:13
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش