دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام پریشان

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام پریشان

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام پریشان

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام پریشان

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام پریشان
دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام پریشان
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام پریشان

محسن چاوشی پریشان

آن دوست که من دارم وان یار که من دانم شیرین دهنی دارد دور از لب و دندانم

بخت این نکند با من کان شاخ صنوبر را بنشینم و بنشانم گل بر سرش افشانم

ای روی دلارایت مجموعه ی زیبایی مجموع چه غم دارد از من که پریشانم

از من که پریشانم ...

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

پریشان دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ پریشان دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های محسن چاوشی متن آهنگ پریشان محسن چاوشی محسن چاوشی


تعداد بازديد : 43
یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 ساعت: 23:35
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش