دانلود آهنگ رستاک به نام خونه خراب

دانلود آهنگ رستاک به نام خونه خراب

دانلود آهنگ رستاک به نام خونه خراب

دانلود آهنگ رستاک به نام خونه خراب

دانلود آهنگ رستاک به نام خونه خراب
دانلود آهنگ رستاک به نام خونه خراب
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ رستاک به نام خونه خراب

دانلود آهنگ جدید رستاک به نام خونه خراب

Download New Music RastaakKhoone Kharab

رستاک خونه خراب

رستاک خونه خراب

من عاشقش بودم نمیفهمید من عاشقش بودم جوابم کرد

هی گریه کردم تا یخش واشه سیل اومد و خونه خرابم کرد

میدونه از این عشق بیمارم میتونه تسکین غمم باشه

یه کشور بی پرچمم اما شالش میتونه پرچمم باشه

کافه خیابون سینما مترو حتی اتاقم عکس رو میزم

هر جای این شهرو که میگردم با خاطراتش اشک میریزم

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

خونه خراب دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ خونه خراب دانلود آهنگ های رستاک رستاک متن آهنگ خونه خراب رستاک


تعداد بازديد : 72
شنبه 18 اردیبهشت 1400 ساعت: 19:40
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش