دانلود آهنگ امین بانی به نام ماه بی هیاهو

دانلود آهنگ امین بانی به نام ماه بی هیاهو

دانلود آهنگ امین بانی به نام ماه بی هیاهو

دانلود آهنگ امین بانی به نام ماه بی هیاهو

دانلود آهنگ امین بانی به نام ماه بی هیاهو
دانلود آهنگ امین بانی به نام ماه بی هیاهو
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ امین بانی به نام ماه بی هیاهو

دانلود آهنگ جدید امین بانی به نام ماه بی هیاهو

Download New Music Amin BaniMahe Bi Hayahoo

امین بانی ماه بی هیاهو

امین بانی ماه بی هیاهو

تو گیرایی دلم گیره تو میخندی دلم میره تو با چشمات نفس میدی نگات اما نفس گیره
تو گیرایی دلم گیره تو میخندی دلم میره تو با چشمات نفس میدی نگات اما نفس گیره
به عشقت با خودم خوبم تو آرومی که آرومم تو روزایی که گم میشم تو چشمای تو معلومم
تو چشمای تو معلومم ...

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 53
شنبه 28 اسفند 1400 ساعت: 21:22
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش