دانلود آهنگ علی عباسی به نام عشق میکنم

دانلود آهنگ علی عباسی به نام عشق میکنم

دانلود آهنگ علی عباسی به نام عشق میکنم

دانلود آهنگ علی عباسی به نام عشق میکنم

دانلود آهنگ علی عباسی به نام عشق میکنم
دانلود آهنگ علی عباسی به نام عشق میکنم
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ علی عباسی به نام عشق میکنم

دانلود آهنگ جدید علی عباسی به نام عشق میکنم

Download New Music Ali AbbasiEshgh Mikonam

علی عباسی عشق میکنم

علی عباسی عشق میکنم

نفس بکش تو در گوشم یه حالی شم بپره هوشم
یه جوری که خیلیا حرصشون درآد
یکم برام صدا تو ناز کن جلو چشام موهاتو باز کن
اونا که تو نختن چشمشون درآد
رو گوشیم عکس تو میدرخشه کنار اسمت یه قلب بنفشه
حاضرم واست بمیرم جلو همه هنوزم هنوزم هنوزم
نمیخوام هیشکی با تو طرف شه یه تار مو از سر تو کم شه

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 78
چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 18:17
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش