دانلود آهنگ حامیم به نام کی میشه من

دانلود آهنگ حامیم به نام کی میشه من

دانلود آهنگ حامیم به نام کی میشه من

دانلود آهنگ حامیم به نام کی میشه من

دانلود آهنگ حامیم به نام کی میشه من
دانلود آهنگ حامیم به نام کی میشه من
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ حامیم به نام کی میشه من

دانلود آهنگ جدید حامیم به نام کی میشه من

Download New Music Haamim – Ki Mishe Man

حامیم کی میشه من

حامیم کی میشه من

صدای من صدای تو تموم دلخوشی من صدای خنده های تو
پیچیده لا به لای آجرای خونه ببین تنگ دل خونه برا من برای تو
کجایی الان کجایی زمان نمیگذره بی تو برام تو کجایی
شبام بدون تو پره غمه بده شومه برام خونه مث یه زندونه برام
کی میشه من کی میشه تو شبیه من و تو کی میشه خب
همیشه گیر تو بوده دلم نباشی چی میشه میمیره خب

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 47
چهارشنبه 22 تیر 1401 ساعت: 19:18
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش