دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام من

دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام من

دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام من

دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام من

دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام من
دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام من
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام من

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام من

Download New Music Yousef ZamaniMan

یوسف زمانی من

یوسف زمانی من

من یه حال خوب یه جای سوت و کور بدهکارم به دلم
فقط از اینجا به بعد دلم میسوزه به حال خودم
من گم شدم تو آرزوهام نمیدونم چیو میخوام
چی بگم از کجا بگم از کجای این خستگی هام
یه خیابونی یه جایی که بشه گریه کرد تنهایی

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ..

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 27
پنجشنبه 24 آذر 1401 ساعت: 20:44
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش