دانلود آهنگ راغب به نام گل سفید آرزو

دانلود آهنگ راغب به نام گل سفید آرزو

دانلود آهنگ راغب به نام گل سفید آرزو

دانلود آهنگ راغب به نام گل سفید آرزو

دانلود آهنگ راغب به نام گل سفید آرزو
دانلود آهنگ راغب به نام گل سفید آرزو
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ راغب به نام گل سفید آرزو

دانلود آهنگ جدید راغب به نام گل سفید آرزو

Download New Music RaghebGole Sefid Arezoo

راغب گل سفید آرزو

راغب گل سفید آرزو

دوست دارم پاشم از خوابو تموم شه دردامو
زندگی کنم دیگه با خیال آسوده
پاشم از جامو باشه فردا و
یکی بهم بگه همه اینا خواب بوده
پاک کنم اشکامو ببینی سرپامو
بگی چطوری تو بگم حال من خوبه
گوش کنی حرفامو بگی من اینجامو
روزایی که حالمونو بد کرد تمومه

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 25
پنجشنبه 08 دی 1401 ساعت: 14:12
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش