دانلود آهنگ میلاد بابایی به نام گیج

دانلود آهنگ میلاد بابایی به نام گیج

دانلود آهنگ میلاد بابایی به نام گیج

دانلود آهنگ میلاد بابایی به نام گیج

دانلود آهنگ میلاد بابایی به نام گیج
دانلود آهنگ میلاد بابایی به نام گیج
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ میلاد بابایی به نام گیج

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام گیج

Download New Music Milad BabaeiGij

میلاد بابایی گیج

میلاد بابایی گیج

رگمی ازم ببرنت شک نکن میمیرم
تو خوبی که من پیگیرم گفتم و بازم میگم که سر تو سرمم میدم
خیلی برات جنگیدم جز تو از همه بد دیدم
یه جوری گیجم که میخوام تموم نشن سرگیجه هام
چه حال خوب بدیه باید ازش بیرون نیام
نمیتونم ترکت کنم از بس که میسازی به من
اصلا از این به بعدو تو به جای من حرف بزن
به جای من حرف بزن ...
صد ساله من و تو عاشق همیم انگار

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 43
پنجشنبه 18 اسفند 1401 ساعت: 17:41
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش