دانلود آهنگ مسیح و آرش AP به نام تو مرامم نیست

دانلود آهنگ مسیح و آرش AP به نام تو مرامم نیست

دانلود آهنگ مسیح و آرش AP به نام تو مرامم نیست

دانلود آهنگ مسیح و آرش AP به نام تو مرامم نیست

دانلود آهنگ مسیح و آرش AP به نام تو مرامم نیست
دانلود آهنگ مسیح و آرش AP به نام تو مرامم نیست
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ مسیح و آرش AP به نام تو مرامم نیست

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP به نام تو مرامم نیست

Download New Music Masih & Arash APToo Maramam Nist

مسیح و آرش AP تو مرامم نیست

مسیح و آرش تو مرامم نیست

قلب تو برای من یه خونه ی امنه
وقتی من سردم میشه دستای تو گرمه
من شدم هم راز تو اندازه تو کی منو میفهمه
ناز صد باغو خریده بوی عطر پیرهنت
گل من دلم میخواد هر شب بیام ببینمت
باغبون تو منم نمیذارم کسی بیاد بچینتت
تو مرامم نیست ازت دل بکنم اومدم ازت دل ببرم
میگفتم من عاشق نمیشم تا یه شب پر عشق تو خورد به پرم
تو مرامم نیست ازت دل بکنم اومدم ازت دل ببرم
میگفتم من عاشق نمیشم تا یه شب پر عشق تو خورد به پرم

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 30
شنبه 27 اسفند 1401 ساعت: 21:18
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش