دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام زندونی

دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام زندونی

دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام زندونی

دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام زندونی

دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام زندونی
دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام زندونی
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام زندونی

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام زندونی

Download New Music Alireza RoozegarZendooni

علیرضا روزگار زندونی

علیرضا روزگار زندونی

یکی بیاد به من بگه عشق مگه آدم میکشه
دل عاشق به یه زنگ به دوست دارم خوشه
تو ندیدی حالمو که همش بارونیم
تو نگهبان باشی عشقم من یه عمر زندونیم
من یه عمر زندونیم ...
دیوونه ی بی احساس جز تو دلم چی میخواست
میگی تو عاشق نیستی از اون حرفاست
کی واسه عشق خواهش کرد موهاتو نوازش کرد

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 45
پنجشنبه 07 اردیبهشت 1402 ساعت: 19:34
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش