دانلود آهنگ احمد سلو به نام غلط

دانلود آهنگ احمد سلو به نام غلط

دانلود آهنگ احمد سلو به نام غلط

دانلود آهنگ احمد سلو به نام غلط

دانلود آهنگ احمد سلو به نام غلط
دانلود آهنگ احمد سلو به نام غلط
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ احمد سلو به نام غلط

دانلود آهنگ جدید احمد سلو به نام غلط

Download New Music Ahmad SoloGhalat

احمد سلو غلط

احمد سلو غلط

غمگینم دارم از این خونه از یاد تو کم کم میرم
مثل یه بارون پاییزی و نم نم میرم
دیگه نمیکشم از دست خودم در میرم
با خودم بد میشم ...
آخ چقدر غمگینم هرچی که بد دیدم از خوبی قلبم دیدم
دیگه یادم نمیاد از ته دل خندیدن انقده بد شدم حتی به خودم بدبینم
غلط کرده اگه قلبم تورو از من طلب کرده
دیگه مجبوره دلم باید که برگرده
این یه دستور یه فرمان عقب گرده عقب گرده
غلط کرده اگه قلبم تورو از من طلب کرده

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 78
شنبه 23 اردیبهشت 1402 ساعت: 22:14
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش