دانلود آهنگ افشین آذری به نام پاپوری ۲۰۲۳

دانلود آهنگ افشین آذری به نام پاپوری ۲۰۲۳

دانلود آهنگ افشین آذری به نام پاپوری ۲۰۲۳

دانلود آهنگ افشین آذری به نام پاپوری ۲۰۲۳

دانلود آهنگ افشین آذری به نام پاپوری ۲۰۲۳
دانلود آهنگ افشین آذری به نام پاپوری ۲۰۲۳
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ افشین آذری به نام پاپوری ۲۰۲۳

دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام پاپوری ۲۰۲۳

Download New Music Afshin AzariPapuri 2023

افشین آذری پاپوری 2023

افشین آذری پاپوری ۲۰۲۳

نیمه شب آمد و باز جز من کسی بیدار نیست
قد من از این زندگی بی تو کسی بیزار نیست
چشم ها در خواب ناز و چشم من در موج اشک
هیچکس اندازه من از درد عشق بیمار نیست
بعد تو هم درد من کسی به جز دیوار نیست
گفته بودی که خدایی هست ولی انگار نیست
یا که برگرد یا که برگردون منو به زندگی
این که میخوام باز بیای هر چی که هست اصرار نیست
این که میخوام باز بیای هر چی که هست اصرار نیست
چشم ها در خواب ناز و چشم من در موج اشک

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 47
دوشنبه 01 خرداد 1402 ساعت: 18:16
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش