دانلود آهنگ ماکان بند به نام بله

دانلود آهنگ ماکان بند به نام بله

دانلود آهنگ ماکان بند به نام بله

دانلود آهنگ ماکان بند به نام بله

دانلود آهنگ ماکان بند به نام بله
دانلود آهنگ ماکان بند به نام بله
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ ماکان بند به نام بله

دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام بله

Download New Music Macan BandBale

ماکان بند بله

ماکان بند بله

میخوام این آهنگو من به تو تقدیم کنم
تو رو از همه تفریق کنم
با تو جمع شم خوشیامو تقسیم کنم
نمیخوام حسمو مخفیش کنم
مهربونیو از بس تو بلدی
نزدی سرم هر شب غر الکی
هر موقع با تو بحثم شد
زنگ زدی هر سری اول تو
بله اگه تو با من باشی همه چی حله
به جا اسمم بگو عشقم جلو جمع هی

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 60
چهارشنبه 10 خرداد 1402 ساعت: 19:16
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش