دانلود آهنگ معین زد به نام دنبال خودم میگردم

دانلود آهنگ معین زد به نام دنبال خودم میگردم

دانلود آهنگ معین زد به نام دنبال خودم میگردم

دانلود آهنگ معین زد به نام دنبال خودم میگردم

دانلود آهنگ معین زد به نام دنبال خودم میگردم
دانلود آهنگ معین زد به نام دنبال خودم میگردم
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ معین زد به نام دنبال خودم میگردم

دانلود آهنگ جدید معین زد به نام دنبال خودم میگردم

Download New Music Moein ZDonbale Khodam Migardam

معین زد دنبال خودم میگردم

معین زد دنبال خودم میگردم

دنبال خودم میگردم مرا ندیدی جایی
میرم توی خیابونا پرسه میزد اون گاهی
خواب رها کرده مرا قرص نداری پیشت
از سر ناچاری شبا فکر و خیال است پیشم
من خواب ندارم به خدا بس که شبا بیدارم
نخ به نخ دود شدیم هم من و هم سیگارم
با کسی گرچه ندارم صحبت مشترکی
غصه دارم که به دیوار زدم مشت الکی
گم بشم برم یا نه جای خالیتم کم نیست
ساعتاست که میچرخم آدرست رو یادم نیست

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 12
دوشنبه 26 تیر 1402 ساعت: 17:18
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش