دانلود آهنگ آرمین زارعی به نام دارم هواتو

دانلود آهنگ آرمین زارعی به نام دارم هواتو

دانلود آهنگ آرمین زارعی به نام دارم هواتو

دانلود آهنگ آرمین زارعی به نام دارم هواتو

دانلود آهنگ آرمین زارعی به نام دارم هواتو
دانلود آهنگ آرمین زارعی به نام دارم هواتو
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ آرمین زارعی به نام دارم هواتو

دانلود آهنگ جدید آرمین زارعی به نام دارم هواتو

Download New Music Armin ZareiDaram Havato

آرمین زارعی دارم هواتو

آرمین زارعی دارم هواتو

نمیدونم چی شدش کی عاشق کی شدش
یهو دیدم حسود شدم نمیخوام باشه هیشکی دورش
تو مخ نبود هر چی میشدش یا اخلاقای بی خودش
فقط میخواستم کسی نکنه این دختره ی شیکو چشم
نیستی کلافم نیستی دارم استرس زیاد
سریع میپرم رو گوشیم تا یه صدای اس ام اس میاد
نذار دوریت بشه حس زیاد مرسی نبودی مثل خیلیا

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 23
دوشنبه 20 شهریور 1402 ساعت: 19:18
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش