دانلود آهنگ احمد سلو به نام ریشه

دانلود آهنگ احمد سلو به نام ریشه

دانلود آهنگ احمد سلو به نام ریشه

دانلود آهنگ احمد سلو به نام ریشه

دانلود آهنگ احمد سلو به نام ریشه
دانلود آهنگ احمد سلو به نام ریشه
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ احمد سلو به نام ریشه

دانلود آهنگ جدید احمد سلو به نام ریشه

Download New Music Ahmad SoloRoot

احمد سلو ریشه

احمد سلو ریشه

امشب چقدر هواتو کردم
ای کاش بودی صدات میکردم
فقط نگات میکردم چقدر نگات میکردم
خنده هات یه کاری کردن قلبم گرفت غماتو گردن
چه اشتباهی کردم چه اشتباهی کردم
کمتر از گل صدات نکردم میرفتی من نگات میکردم
هر کاری خواستی کردم دیگه چیکار میکردم
با بد و خوب تو تا میکردم به هر دری زدی سریع وا میکردم

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 45
یکشنبه 16 مهر 1402 ساعت: 17:53
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش