دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام مدلته

دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام مدلته

دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام مدلته

دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام مدلته

دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام مدلته
دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام مدلته
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام مدلته

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام مدلته

Download New Music Yousef ZamaniModelete

یوسف زمانی مدلته

یوسف زمانی مدلته

کی میتونه مثل تو شه به همه بابت من و کارام بگه به تو چه
به همه بگه این دیگه بال و پرمه مثل تاجه روی سرمه
منو دور کنه از حسای سرد همه
کی میتونه مثل من بمیره برات
حتی تو حال بدیاش گل بگیره برات
من تورو مال خودم کردم که چشات
به تعبیر تو فالم بیاد که یه فرشته تو زندگیم میاد
مدلته که خوب باشی که قلب من برات پر بزنه
پزتو بده که این مال منه

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ....

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 29
شنبه 11 آذر 1402 ساعت: 20:14
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش