دانلود آهنگ ماکان بند به نام طلسم

دانلود آهنگ ماکان بند به نام طلسم

دانلود آهنگ ماکان بند به نام طلسم

دانلود آهنگ ماکان بند به نام طلسم

دانلود آهنگ ماکان بند به نام طلسم
دانلود آهنگ ماکان بند به نام طلسم
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ ماکان بند به نام طلسم

دانلود آهنگ جدید ماکان بند به نام طلسم

Download New Music Macan BandTelesm

ماکان بند طلسم

ماکان بند طلسم

من عاشق شدم انگار طلسم شدم
دائم یه حس خوب دارم بهت
پس خودت بیا به دادم برس
تو تنها دختری که تو این کشوری
تو گوشم بزنی باز نور چشممی
من میدونم اشتباه کردم میشه تو کشش ندی
میشه خواهش کنم نری برگردی
تو با همه اخلاق بدم سر کردی

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 15
سه شنبه 28 آذر 1402 ساعت: 9:37
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش