دانلود آهنگ حسین توکلی به نام رفت

دانلود آهنگ حسین توکلی به نام رفت

دانلود آهنگ حسین توکلی به نام رفت

دانلود آهنگ حسین توکلی به نام رفت

دانلود آهنگ حسین توکلی به نام رفت
دانلود آهنگ حسین توکلی به نام رفت
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ حسین توکلی به نام رفت

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام رفت

Download New Music Hossein TavakoliRaft

حسین توکلی رفت

حسین توکلی رفت

ای بهترین رویای من درنمیاد صدای من
ابری شده هوای من آه ...
وای از دل تنهای من تو‌ پیچ این راه
وای از دل تنهای من تو‌ پیچ این راه
بغض میکنم آه میکشم نگاه چه بارونی زده
خالیه جات خاطره هات دوباره یادم اومده
روزا گذشت این همه وقت نشد فراموشت کنم
سردرگمم درگیر غم کجایی حال من بده
رفت بی صدا رفت بی من کجا رفت

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 17
شنبه 07 بهمن 1402 ساعت: 17:16
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش