دانلود آهنگ احمد صفایی به نام بخشیدمت

دانلود آهنگ احمد صفایی به نام بخشیدمت

دانلود آهنگ احمد صفایی به نام بخشیدمت

دانلود آهنگ احمد صفایی به نام بخشیدمت

دانلود آهنگ احمد صفایی به نام بخشیدمت
دانلود آهنگ احمد صفایی به نام بخشیدمت
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ احمد صفایی به نام بخشیدمت

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام بخشیدمت

Download New Music Ahmad Safaei Bakhshidamet

احمد صفایی بخشیدمت

احمد صفایی بخشیدمت

مقصر منم بهت دادم بال و پر  خودم بزرگت کردم رفتی بالاتر
مقصر منم که با بدیت نمیشکنم اما باز خوبیام دلتو میزنم
چقدر رد شدی از رو احساس من
میذارمت کنار با اینکه سخته واسه من
دوست دارم زیاد دلم باهات راه میاد
اما عقل و منطقم خسته شد از بازیات
بخشیدمت به کسی لایقشی پس میدمت

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 12
چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت: 18:22
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش