دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام جاده شب

دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام جاده شب

دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام جاده شب

دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام جاده شب

دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام جاده شب
دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام جاده شب
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام جاده شب

 

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام جاده شب

Download New Music Ali Zand VakiliJadeh Shab

علی زند وکیلی جاده شب

علی زند وکیلی جاده شب

رفتی از دنیای خاموشم صدایت را گرفتم غصه های کهنه برگشتن و جایت را گرفتند
در کجای جاده شب راه تو از من جدا شد در کجای قصه از من دست هایت را گرفتند
گرچه شاید روز دیدار تو در تقویم من نیست با نگاهت تا شب جان دادنم همراه من باش
من که برگی در شب پایان پاییزم غریبم لااقل تا لحظه افتادنم همراه من باش

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید .

دانلود آهنگ با کیفیت 320

آهنگ تیتراژ سریال بر سر دوراهی شبکه دو سیما جاده شب دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جاده شب دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ غمگین علی زند وکیلی متن آهنگ جاده شب علی زند وکیلی


تعداد بازديد : 120
پنجشنبه 01 فروردین 1398 ساعت: 17:23
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش