دانلود آهنگ شایان اشراقی به نام بس کن

دانلود آهنگ شایان اشراقی به نام بس کن

دانلود آهنگ شایان اشراقی به نام بس کن

دانلود آهنگ شایان اشراقی به نام بس کن

دانلود آهنگ شایان اشراقی به نام بس کن
دانلود آهنگ شایان اشراقی به نام بس کن
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ شایان اشراقی به نام بس کن

 

اگه رفتن تو بره از خاطرم خوبه حال دلم ولی من عاشقم ولی من عاشقم از یادم نمیره
میسوزم خاطراتت عذابم که میده
بس کن دل من عاشقه سنگ بودنو یادش نده بس کن این فاصله غمگینه و حالش بده
بس کن میشه با خاطره هات دنیا برام سرد سرد از تو که دورم جلو چشمام فقط ...
بس کن دل من عاشقه سنگ بودنو یادش نده بس کن این فاصله غمگینه و حالش بده
بس کن میشه با خاطره هات دنیا برام سرد سرد از تو که دورم جلو چشمام فقط ...

تعداد بازديد : 89
دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 ساعت: 19:27
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش