دانلود آهنگ گروه ایهام به نام تنها شدم

دانلود آهنگ گروه ایهام به نام تنها شدم

دانلود آهنگ گروه ایهام به نام تنها شدم

دانلود آهنگ گروه ایهام به نام تنها شدم

دانلود آهنگ گروه ایهام به نام تنها شدم
دانلود آهنگ گروه ایهام به نام تنها شدم
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ گروه ایهام به نام تنها شدم

 

دانلود آهنگ جدید گروه ایهام به نام تنها شدم

Download New Music EhaamTanha Shodam

گروه ایهام تنها شدم

گروه ایهام تنها شدم

هر نفس آشفته ام تو سر به راهم میکنی تا نگاهت میکنم تا نگاهم میکنی
من بگردم دور آن چشمان مست و روشنت تا مرا میبینی و تا تو را میبینمت
من به تو دل داده ام عشق و دل ساده ام تنها کجا میروی بی من کجا میروی
چشم تو جادوی من ماه زیباروی من تنها کجا میروی بی من کجا میروی
من قرارم میرود یار از کنارم میرود تنها شدم نو بهارم میرود صبر و قرارم میرود رسوا شدم

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید .

دانلود آهنگ با کیفیت 320

تنها شدم دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ تنها شدم دانلود آهنگ تنها شدم زانیار خسروی و مازیار لشنی دانلود آهنگ جدید گروه ایهام متن آهنگ تنها شدم گروه ایهام


تعداد بازديد : 94
شنبه 05 مرداد 1398 ساعت: 20:55
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش