دانلود آهنگ آرون افشار به نام عاشق کش

دانلود آهنگ آرون افشار به نام عاشق کش

دانلود آهنگ آرون افشار به نام عاشق کش

دانلود آهنگ آرون افشار به نام عاشق کش

دانلود آهنگ آرون افشار به نام عاشق کش
دانلود آهنگ آرون افشار به نام عاشق کش
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ آرون افشار به نام عاشق کش

دانلود آهنگ جدید آرون افشار به نام عاشق کش

Download New Music Aron Afshar – Ashegh Kosh

آرون افشار عاشق کش

آهنگ آرون افشار عاشق کش

از تو دگر نمیشود دل کند فانوس راه عشق من بودی
تو جاده را به من نشان دادی برگرد بگو عاشق من بودی
بازا میان خلوت خانه افتاده ام چنین تک و تنها
عشقت مرا به ناکجا برده نقطه به نقطه سو به سو هر جا
یه آدم شکسته از من ساختی عاشق کش بی رحم تو با من چه کردی
بغضم گلویم را گرفت از زمین و از زمان سیرم تو با من چه کردی

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

آرون افشار دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ عاشق کش دانلود آهنگ های آرون افشارعاشق کش متن آهنگ عاشق کش آرون افشار


تعداد بازديد : 68
شنبه 30 فروردین 1399 ساعت: 21:16
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش