دانلود آهنگ علی خدابنده به نام جای خالیت

دانلود آهنگ علی خدابنده به نام جای خالیت

دانلود آهنگ علی خدابنده به نام جای خالیت

دانلود آهنگ علی خدابنده به نام جای خالیت

دانلود آهنگ علی خدابنده به نام جای خالیت
دانلود آهنگ علی خدابنده به نام جای خالیت
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ علی خدابنده به نام جای خالیت

دانلود آهنگ جدید علی خدابنده به نام جای خالیت

Download New Music Ali KhodabandehJaye Khalit

علی خدابنده جای خالیت

علی خدابنده جای خالیت

بذار حرفهامو بگم شاید دلم خالی شه مگه میشه جالی خالیت واسه من عادی شه
بازم برام روی بخار شیشه ها قلب بکش مثل من از همه ی آرزوهات دست بکش
بی تو این روزها بدجوری دلگیره تو نباشی عاشقی از یاد من میره
تو این خیابونا هنوز رد پامونه تموم حرفهات یادمه دونه به دونه
جات همیشه توی دلم خالی میمونه من پا به پات میومدم شونه به شونه
تو این خیابونا هنوز رد پامونه تموم حرفهات یادمه دونه به دونه

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

جای خالیت دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جای خالیت دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های علی خدابنده علی خدابنده متن آهنگ جای خالیت علی خدابنده


تعداد بازديد : 62
جمعه 12 اردیبهشت 1399 ساعت: 19:29
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش