دانلود آهنگ معین زد به نام زیبای زشت من

دانلود آهنگ معین زد به نام زیبای زشت من

دانلود آهنگ معین زد به نام زیبای زشت من

دانلود آهنگ معین زد به نام زیبای زشت من

دانلود آهنگ معین زد به نام زیبای زشت من
دانلود آهنگ معین زد به نام زیبای زشت من
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ معین زد به نام زیبای زشت من

دانلود آهنگ جدید معین زد به نام زیبای زشت من

Download New Music Moein Z – Zibaye Zeshte Man

معین زد زیبای زشت من

معین زد زیبای زشت من

هی گفتم برو نمان رفتی ماندن مرا کج فهمیده بود شعر آواز خواندن مرا
من خود جاهلم به این که چیست خواسته دلم در سردرگمی مرا حیران کرده ای دلم
دارد چین میخورد کم کم پیشانیم من هی مینویسمت تو هی میخوانیم
آسمون ببارش که اسم حال من عشقه عاشقم نبود تو فال اسممو نمینوشت که
آسمون ببارش که اسم حال من عشقه عاشقم نبود تو فال اسممو نمینوشت که
پرت و پلا نوشتنم که این سکوتو بشکنم میخوام صدای خندتو با همه گوشا بشنوم

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 32


تعداد بازديد : 74
سه شنبه 30 اردیبهشت 1399 ساعت: 21:20
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش