دانلود آهنگ رضا بهرام به نام نگار

دانلود آهنگ رضا بهرام به نام نگار

دانلود آهنگ رضا بهرام به نام نگار

دانلود آهنگ رضا بهرام به نام نگار

دانلود آهنگ رضا بهرام به نام نگار
دانلود آهنگ رضا بهرام به نام نگار
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ رضا بهرام به نام نگار

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام نگار

Download New Music Reza BahramNegar

رضا بهرام نگار

رضا بهرام نگار

رخ مستش به خدا دلارو داغون میکنه نگاش چیکارا میکنه
یه قشون پشت سرش جنگ میکنه جون دلم نگاش چی کارا میکنه
نگار دردت نبینم نگار و مه جبینم نگار جون دلم محرم بشی دستت بگیرم
نگار دردت نبینم نگار و مه جبینم نگار جون دلم محرم بشی دستت بگیرم
این یار دل نداره همش سر به سرم میذاره با اون ناز و اداهاش صدای پاهاش چی بر سرم میاره

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 79
دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت: 20:20
نویسنده:
نظرات(1)
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین با ایرانتیک

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش