دانلود آهنگ مسیح بیات به نام سرنوشت

دانلود آهنگ مسیح بیات به نام سرنوشت

دانلود آهنگ مسیح بیات به نام سرنوشت

دانلود آهنگ مسیح بیات به نام سرنوشت

دانلود آهنگ مسیح بیات به نام سرنوشت
دانلود آهنگ مسیح بیات به نام سرنوشت
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ مسیح بیات به نام سرنوشت

مسیح بیات سرنوشت

چه با قلب ویرانه ام کردی ای سرنوشت چه با گرمی خانه ام کردی ای سرنوشت

تو با من چه کردی تو با من چه کردی سرنوشت

چه بد که سرنوشت مارا برای هم نخواست تو را برای من من را برای تو نخواست

تو رفتی و دلم کسی را به جای تو نخواست نخواست

عمر من برای تو دردهایت برای من من عاشقانه دوست دارم بی وفای من

پریده خواب شهر از صدای گریه های من گریه های من

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ سرنوشت دانلود آهنگ های مسیح بیات سرنوشت متن آهنگ سرنوشت مسیح بیات مسیح بیات


تعداد بازديد : 42
دوشنبه 04 اسفند 1399 ساعت: 19:45
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش