دانلود آهنگ محمدرضا غفاری به نام شمع و نور

دانلود آهنگ محمدرضا غفاری به نام شمع و نور

دانلود آهنگ محمدرضا غفاری به نام شمع و نور

دانلود آهنگ محمدرضا غفاری به نام شمع و نور

دانلود آهنگ محمدرضا غفاری به نام شمع و نور
دانلود آهنگ محمدرضا غفاری به نام شمع و نور
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ محمدرضا غفاری به نام شمع و نور

دانلود آهنگ جدید محمدرضا غفاری به نام شمع و نور

Download New Music Mohammadreza GhaffariSham O Noor

محمدرضا غفاری شمع و نور

محمدرضا غفاری شمع و نور

من دلم میخواد یه جای دور باشه که سوت و کور باشه

شمع و نور باشه یه جای دور باشه ...

بی مقدمه بهت بشم خیره بگم دلم گیره واسه چشات میره نباشی میمیره

عاشقم و طاقتم کم نصف روزم دور شی از من نصف جون میشم

عاشقم و رو تو گیرم روزی که تورو نبینم بی امون میشم

همه حرفم حرف توئه هر چی باب میل توئه من همون میشم

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ شمع و نور دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ های سریال ملکه گدایان دانلود آهنگ های محمدرضا غفاری شمع و نور متن آهنگ شمع و نور محمدرضا غفاری محمدرضا غفاری


تعداد بازديد : 53
پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 ساعت: 20:41
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش