دانلود آهنگ نیواد به نام دردونه

دانلود آهنگ نیواد به نام دردونه

دانلود آهنگ نیواد به نام دردونه

دانلود آهنگ نیواد به نام دردونه

دانلود آهنگ نیواد به نام دردونه
دانلود آهنگ نیواد به نام دردونه
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ نیواد به نام دردونه

دانلود آهنگ جدید نیواد به نام دردونه

Download New Music NivadDordooneh

نیواد دردونه

نیواد دردونه

هر چقد میبینمت سیر نمیشه دلم من روانی روانی چشات شدم
تو همه جوره به دل میشینی از بس نابی با تو صد سالم میتونم عاشقی کنم
مگه میشه رنگ چشاتو من یادم بره نه نه نه
مگه میشه باشی پیشم حواس من جایی بره نه نه نه نه نه

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 46
دوشنبه 13 دی 1400 ساعت: 20:06
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش