دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام مار

دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام مار

دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام مار

دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام مار

دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام مار
دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام مار
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام مار

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام مار

Download New Music Shahab MozaffariSnake

شهاب مظفری مار

شهاب مظفری مار

مگه نگفته بودم خودمو پیدا میکنم
یک سگ هار تو دلمه قلادشو وا میکنم
دیگه نمیشناسمت دارم و ندارمت
لگد میزنم زیر میز قرار باشه ببازمت
چشمات یه مرداب اسیدی بود دردم همونی که ندیدی بود
من گم شدم تو این خیابونا عشقت عجب شهر عجیبی بود

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 1
پنجشنبه 14 تیر 1403 ساعت: 22:35
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش