دانلود آهنگ مسیح به نام هوای سرد

دانلود آهنگ مسیح به نام هوای سرد

دانلود آهنگ مسیح به نام هوای سرد

دانلود آهنگ مسیح به نام هوای سرد

دانلود آهنگ مسیح به نام هوای سرد
دانلود آهنگ مسیح به نام هوای سرد
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ مسیح به نام هوای سرد

دانلود آهنگ جدید مسیح به نام هوای سرد

Download New Music MasihHavaye Sard

مسیح هوای سرد

مسیح هوای سرد

توی این هوای سرد گرمی دستات برام آرامشن
کاش بمونی یاد من لحن دستوری نداره خواهشه
تو بمون تا من ازت تصویر ذهنیمو یه نقاشی کنم
جمله بندیامو کامل کنم حرفامو بگم خودمو خالی کنم
آخه نمیدونی چطور چشمام تورو دیدن دلم ریختش یهو

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 38
یکشنبه 13 آذر 1401 ساعت: 21:27
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش