دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام خون سرد

دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام خون سرد

دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام خون سرد

دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام خون سرد

دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام خون سرد
دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام خون سرد
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام خون سرد

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام خون سرد

Download New Music Reza YazdaniKhoonsard

رضا یزدانی خون سرد

رضا یزدانی خون سرد

من زخم خوردم از کسی که باورش سخته برات
حالا که تو کم طاقتی من درد میکشم به جات
یه کاری میکنم غمت از این که هست کمتر بشه
چرا شبای تو فقط باید با گریه سر بشه
با من به فکر رد شدن از اونکه زخمیت کرد باش
با من به آرامش برس وحشت نکن خون سرد باش
تو برو به رویات برس من به همینم دلخوشم
من تا شبی که زنده ام کابوس هاتو میکشم
بیدار میمونم شبا که سهم تو وحشت نشه

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

دانلود آهنگ با کیفیت 320


تعداد بازديد : 44
جمعه 07 بهمن 1401 ساعت: 11:41
نویسنده:
نظرات(0)
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش